Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroje internetového marketingu a jejich aplikace v rámci společnosti Zoot
Výborný, Vojtěch ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Tato práce se zabývá nástroji internetového marketingu, které jsou vhodné pro společnost prodávající spotřební zboží a jejich následnou aplikací v rámci společnosti Zoot. Samotná práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou představeny jednotlivé nástroje, které jsou následně detailně rozebrány. Pro jednotlivé nástroje je definováno jejich využití, popsán a namodelován proces jak nástroje spravovat a jak je vyhodnocovat. Praktická část pak z teoretické části vychází. Tato část obsahuje analýzu společnosti Zoot a jejího konkurenčního prostředí spolu s analýzou využití jednotlivých marketingových nástrojů z teoretické části. Praktická část pak obsahuje řadu doporučení a změn v přístupu k těmto nástrojům. Hlavním přínosem teoretické části práce je framework nástrojů internetového marketingu pro společnost prodávající spotřební zboží a procesní zpracování jejich správy. Přínosem praktické části je analýza společnosti Zoot a její využití nástrojů internetového marketingu s řadou doporučení pro jednotlivé nástroje jak dosahovat lepších výsledků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.